• A
  • A
  • A
  • АБB
  • АБB
  • АБB
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
Магистратура 2021/2022

Анализ социальных медиа

Статус: Курс по выбору (Аналитик деловой разведки)
Направление: 38.04.02. Менеджмент
Когда читается: 1-й курс, 2 модуль
Формат изучения: с онлайн-курсом
Охват аудитории: для своего кампуса
Прогр. обучения: Аналитик деловой разведки
Язык: английский
Кредиты: 4
Контактные часы: 4

Course Syllabus

Abstract

After taking this course, you will be able to: - Utilize various Application Programming Interface (API) services to collect data from different social media sources such as YouTube, Twitter, and Flickr. - Process the collected data - primarily structured - using methods involving correlation, regression, and classification to derive insights about the sources and people who generated that data. - Analyze unstructured data - primarily textual comments - for sentiments expressed in them. - Use different tools for collecting, analyzing, and exploring social media data for research and development purposes.