• A
  • A
  • A
  • АБВ
  • АБВ
  • АБВ
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
ФИО студента
Название работы
Руководитель
Факультет
Программа
Оценка
Год защиты
The present research is intended to cover the major issues of marketing activities in general and in e-mailing in particular. The general purpose of this academic project is to develop the recommendations for the company in terms of improvement the marketing strategy in e-mail channel and increase profit. The current research will apply statistical analysis on the base of such instruments as SPSS and Excel by processing privet CRM data provided by company.

Despite the fact that online marketing is becoming more and more powerful by creating new ways to communicate with customer, e-mail as a marketing channels remains popular and useful instrument for companies. However, a great number of research concerning the topic of emailing suggest moving the strategy from common content for whole audience to personalized messages for certain segments. Current study proposes the improvements in current communication strategy of real company based on segmentation of audience and creation an individual content for every segment in terms of personal needs.

Academic project will include a detailed research of company’s product, internal processes and marketing strategy in e-mail channel. Further analysis of evaluable CRM data allows to create hypothesis in terms of business specification which will be statistically checked. The statistical results accompanied with recommendations can be used to optimize the work in e-mail channel and improve current communication strategy.
Текст работы (работа добавлена 28 мая 2018г.)

Выпускные квалификационные работы (ВКР) в НИУ ВШЭ выполняют все студенты в соответствии с университетским Положением и Правилами, определенными каждой образовательной программой.

Аннотации всех ВКР в обязательном порядке публикуются в свободном доступе на корпоративном портале НИУ ВШЭ.

Полный текст ВКР размещается в свободном доступе на портале НИУ ВШЭ только при наличии согласия студента – автора (правообладателя) работы либо, в случае выполнения работы коллективом студентов, при наличии согласия всех соавторов (правообладателей) работы. ВКР после размещения на портале НИУ ВШЭ приобретает статус электронной публикации.

ВКР являются объектами авторских прав, на их использование распространяются ограничения, предусмотренные законодательством Российской Федерации об интеллектуальной собственности.

В случае использования ВКР, в том числе путем цитирования, указание имени автора и источника заимствования обязательно.

Расширенный поиск ВКР