• A
  • A
  • A
  • АБВ
  • АБВ
  • АБВ
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
ФИО студента
Название работы
Руководитель
Факультет
Программа
Оценка
Год защиты
Фролова Екатерина Сергеевна
The Launch of New Unilever's Brands to the Russian Market in the Category of Personal Care
Менеджмент
(Бакалавриат)
2019
Nowadays tens of thousands of new products are launched to the Russian FMCG market every year, but their financial goals remain unfulfilled. In order to the investment for a new product launch to meet expectations, it is not enough to develop an “excellent” product, launch strategy is also significant.

The primary aim of the graduation paper is to reveal most prosperous approaches to new products launch to the Russian market in the category of personal care. In the framework of the study with respect to desk research and the results of qualitative (interview) and quantitative (survey) research consumer attitudes to new products in the category of personal care has been revealed and the most significant factors influencing the decision to purchase cosmetic products for personal care have been identified, personal care market estimation has been given, promotion strategies for new international Unilever’s brands have been developed. The results obtained in the framework of the study can be used both by Unilever and other companies that intend to launch new personal care products to the Russian market.

Выпускные квалификационные работы (ВКР) в НИУ ВШЭ выполняют все студенты в соответствии с университетским Положением и Правилами, определенными каждой образовательной программой.

Аннотации всех ВКР в обязательном порядке публикуются в свободном доступе на корпоративном портале НИУ ВШЭ.

Полный текст ВКР размещается в свободном доступе на портале НИУ ВШЭ только при наличии согласия студента – автора (правообладателя) работы либо, в случае выполнения работы коллективом студентов, при наличии согласия всех соавторов (правообладателей) работы. ВКР после размещения на портале НИУ ВШЭ приобретает статус электронной публикации.

ВКР являются объектами авторских прав, на их использование распространяются ограничения, предусмотренные законодательством Российской Федерации об интеллектуальной собственности.

В случае использования ВКР, в том числе путем цитирования, указание имени автора и источника заимствования обязательно.

Расширенный поиск ВКР