• A
  • A
  • A
  • АБВ
  • АБВ
  • АБВ
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
ФИО студента
Название работы
Руководитель
Факультет
Программа
Оценка
Год защиты
Климова Анастасия Анатольевна
Strategy of a New Brand Development in the Russian Market
Менеджмент
(Бакалавриат)
2019
The thesis consists of an introduction, conclusion and three parts, theoretical, analytical and practical ones.

The introduction includes a description of the problem, a description of the subject and object of study, the goal setting and identification of the tasks to achieve this goal. The purpose of the thesis is the launching of a new product line in a particular company.

The theoretical part consists of literature review in three areas: analysis of the possible the range expansion, namely vertical and horizontal expansion of the brand; description of the possible analysis of the environment, namely PEST analysis; study of methods of analysis of sales and ways to predict them in the future.

The analytical part consists of the analysis of the market in which the company operates; analysis of in-depth interviews with the top management of the company to determine the successful directions of development of the range; analysis of the external environment for the market of automotive equipment and power equipment; ABC analysis to identify the best-selling and margin models of competitors.

The practical part consists of the analysis of sales of competitors and sales forecasting for a new line, and also includes calculation of marginality of a new line.

In the final part, the results of the work and the conclusion about the profitability of the new range of products are summed up.

Выпускные квалификационные работы (ВКР) в НИУ ВШЭ выполняют все студенты в соответствии с университетским Положением и Правилами, определенными каждой образовательной программой.

Аннотации всех ВКР в обязательном порядке публикуются в свободном доступе на корпоративном портале НИУ ВШЭ.

Полный текст ВКР размещается в свободном доступе на портале НИУ ВШЭ только при наличии согласия студента – автора (правообладателя) работы либо, в случае выполнения работы коллективом студентов, при наличии согласия всех соавторов (правообладателей) работы. ВКР после размещения на портале НИУ ВШЭ приобретает статус электронной публикации.

ВКР являются объектами авторских прав, на их использование распространяются ограничения, предусмотренные законодательством Российской Федерации об интеллектуальной собственности.

В случае использования ВКР, в том числе путем цитирования, указание имени автора и источника заимствования обязательно.

Расширенный поиск ВКР