• A
  • A
  • A
  • АБВ
  • АБВ
  • АБВ
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
ФИО студента
Название работы
Руководитель
Факультет
Программа
Оценка
Год защиты
Гранина Дарья Константиновна
Children as the Target Audience of Marketing Communications in the Russian Market
10
2019
The objective of current research was to reveal correlations between brand influence on children audience and parental consumer attitude towards the brand depending on the relations between parents and children. This research includes conceptual framework connected with advertising influence on children and its consequences. The main purpose is to find out whether advertising activity aimed at children, influences their parents’ loyalty to the brand advertised or instant desire to buy the brand’s products. To achieve the aim, research methods are used: two kinds of interview with 11 participants (the sample is schoolkids and their parents) and a sociological survey with 216 respondents (the sample is parents). In order to analyze the data revealed, frequency analysis and multiple regression model were applied. The results demonstrated that there are several conditions by which relationships are significant and work. Obtained correlations describe the nature of relationship between brand, child and parents. Regression analysis has shown that the level of child’s loyalty to a brand can explain the raise in the level of parental loyalty to this brand and contrariwise.
Текст работы (работа добавлена 15 мая 2019г.)

Выпускные квалификационные работы (ВКР) в НИУ ВШЭ выполняют все студенты в соответствии с университетским Положением и Правилами, определенными каждой образовательной программой.

Аннотации всех ВКР в обязательном порядке публикуются в свободном доступе на корпоративном портале НИУ ВШЭ.

Полный текст ВКР размещается в свободном доступе на портале НИУ ВШЭ только при наличии согласия студента – автора (правообладателя) работы либо, в случае выполнения работы коллективом студентов, при наличии согласия всех соавторов (правообладателей) работы. ВКР после размещения на портале НИУ ВШЭ приобретает статус электронной публикации.

ВКР являются объектами авторских прав, на их использование распространяются ограничения, предусмотренные законодательством Российской Федерации об интеллектуальной собственности.

В случае использования ВКР, в том числе путем цитирования, указание имени автора и источника заимствования обязательно.

Расширенный поиск ВКР