• A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site
visionusersearch
Bachelor 2015/2016

Projects and databases in academic and marketing research

Type: Compulsory course (Sociology)
Area of studies: Sociology
Delivered at: School of Sociology
When: 4 year, 1-3 module
Instructors: Dilyara Ibragimova (conducts seminars and administers exams), Tatiana Karabchuk (conducts seminars and checks works), Maxim Markin (conducts seminars and checks works), Alina Pishnyak (conducts seminars and checks works), Yana Roshchina (delivers lectures, conducts seminars, checks works and administers exams)
Specialization: Экономическая социология
Language: Russian
ECTS credits: 9
Учебная дисциплина «Проекты и базы данных в академических и маркетинговых исследованиях» представляет собой теоретико-прикладной курс, в рамках которого студенты развивают навыки работы с базой данных «Российский мониторинг экономического положения и здоровья населения НИУ ВШЭ», а также проводят собственные учебные маркетинговые исследования.