• A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site

Features of Youth Perception of Print Advertisement Cultural Events

Student: Smolova Kseniya

Supervisor: Natalia Kim

Faculty: Faculty of Management (Nizhny Novgorod)

Educational Programme: Bachelor

Final Grade: 8

Year of Graduation: 2014

<p>Theme: &quot; Features of Youth Perception of Print Advertisement Cultural Events&quot;<br /><span title="Объем работы составляет 61 страницу с использованием 13 изображений и 18 диаграмм.">The amount of work is 61 pages with 13 pictures and 18 diagrams. </span><span title="При написании диплома использовалось 43 источника.">When writing diploma used 43 source.</span><br /><span title="Ключевые слова: восприятие, молодежь, печатная реклама, афиши.">Keywords: perception, youth, print ads, posters.</span><br /><span title="Объектом исследования являются афиши культурно-развлекательных мероприятий.">Object of research are posters of cultural events .</span><br /><span title="Предметом исследования является процесс запоминания элементов афиш культурно-развлекательных мероприятий молодежью.">The subject of research is the process of storing elements posters cultural events youth.</span><br /><span title="Проблема исследования определяется как недостаток информации на рынке о специфических особенностях видения и восприятия печатной рекламы, в частности афиш, молодежью.">Research problem is defined as the lack of information in the market about the specifics of vision and perception of print advertising , particularly posters, youth.</span><br /><span title="Научная новизна работы заключается в получении данных об особенностях восприятия печатной рекламы молодежью с учетом их возрастных и индивидуально-типологических особенностей.">Scientific novelty of the work is to obtain data about the peculiarities of perception print advertising youth with regard to their age and individual- typological characteristics .</span><br /><span title="В дипломную работу входят две главы, два вывода по главам, введение, заключение, список использованной литературы и приложения.">T</span>he thesis consists of two chapters, two conclusions by chapter, introduction, conclusion, list of references and applications.<br /><span title="Во введении раскрывается актуальность выбранной темы исследования, ставится проблема, цель исследования, определяются объект и предмет научных поисков, формулируются общая и частные гипотезы, ставятся задачи, указывается методологическая база исследования и значимость работы.">The introduction reveals the relevance of the chosen research topic, raises the problem , purpose of the study, defined the object and subject of scientific research, formulate general and specific hypotheses are put tasks specified methodological basis of research and the importance of work .</span><br /><span title="В первой главе раскрываются понятия и сущность рекламы, указываются классификации рекламной деятельности и обозначаются особенности личностного восприятия печатной рекламы.">The first chapter defines the concepts and essence of advertising, promotional activities specified classification and design characteristics of personal perception of print advertising .</span><br /><span title="Вывод по первой главе подводит итоги по изучению теоретического материала.">Conclusion of the first chapter summarizes the results for the study of theoretical material .</span><br /><span title="Во второй главе описывается процесс проведения анкетирования и глубинного интервью, расписываются результаты проведения исследования, представленные в графиках.">In the second chapter describes the process of conducting the survey and in-depth interviews, painted the results of the studies presented in the graphs .</span><br /><span title="В выводе второй главы расписаны главные итоги проведения практического исследования и обозначается значимость полученных результатов.">The output of the second chapter the main results of the painted studies and practical significance of the results is indicated .</span><br /><span title="Заключение посвящено основным выводам по работе и разработке практических рекомендаций по разработке успешной афиши, основываясь как на теоретическом материале, так и на результатах практического исследования.">Conclusion The main findings are devoted to work and develop practical recommendations for the development of successful posters, based on the theoretical material and practical research results .</span><br /><span title="Приложения содержат собственно разработанные опросник и план проведения глубинного интервью, а так же ответы респондентов в ходе глубинного интервью, записанные в специальный формуляр.">Annexes contain the actual questionnaire and developed a plan for in-depth interviews, as well as answers of respondents in the in-depth interview, recorded in a special form .</span></p>

Full text (added June 2, 2014) (2.62 Kb)

Student Theses at HSE must be completed in accordance with the University Rules and regulations specified by each educational programme.

Summaries of all theses must be published and made freely available on the HSE website.

The full text of a thesis can be published in open access on the HSE website only if the authoring student (copyright holder) agrees, or, if the thesis was written by a team of students, if all the co-authors (copyright holders) agree. After a thesis is published on the HSE website, it obtains the status of an online publication.

Student theses are objects of copyright and their use is subject to limitations in accordance with the Russian Federation’s law on intellectual property.

In the event that a thesis is quoted or otherwise used, reference to the author’s name and the source of quotation is required.

Search all student theses