• A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site
Language Proficiency
English
French
Contacts
Phone:
+7 (342) 200-95-47
E-mail:
Timetable
Download CV
SPIN-RSCI: 2223-4180
ORCID: 0000-0003-2372-2666
ResearcherID: L-6994-2015
Google Scholar
Supervisors
E. A. Shakina
D. Potapov
Printable version

 

Have you spotted a typo?
Highlight it, click Ctrl+Enter and send us a message. Thank you for your help!
To be used only for spelling or punctuation mistakes.

Olga Viktorovna Novikova

  • Olga Viktorovna Novikova has been at HSE University since 2020.

Education

  • 2014

    Master's
    HSE University

  • 2012

    Bachelor's
    HSE University

Awards and Accomplishments

Best Teacher – 2017, 2016

Young Faculty Support Program (Group of Young Academic Professionals)
Category "New Lecturers" (2015-2016)
Category "Future Lecturers" (2013-2014)

Student Term / Thesis Papers

Full list of of student term / thesis papers

Courses (2016/2017)

Economics (Bachelor’s programme; Faculty of Social Sciences and Humanities (Perm); 1 year, 4 module)Rus

Courses (2015/2016)

Conferences

  • 2015
    XVI Апрельская международная научная конференция "Модернизация экономики и общества" (Москва). Presentation: Что определяет ценность бренда: измерение на основе модели потребительского выбора
  • Научная конференция преподавателей и сотрудников НИУ ВШЭ – Пермь “Соседи по науке” / “Neighbours in Research” (Пермь). Presentation: Моделирование спроса на дифференцированный товар
  • Научная конференция преподавателей и сотрудников НИУ ВШЭ – Пермь “Соседи по науке” / “Neighbours in Research” (Пермь). Presentation: Моделирование спроса на дифференцированный товар
  • Industrial Organization and Spatial Economics (Санкт-Петербург). Presentation: Modelling multi-level choice of heterogeneous product
  • International Conference on Applied Research in Economics 2015 ( iCare 3) (Пермь). Presentation: Empirical analysis of consumer purchase behavior: interaction between state dependence and sensitivity to marketing-mix variables
  • 2014
    Научная конференция преподавателей и научных сотрудников НИУ ВШЭ Пермь “Соседи по науке” “Neighbours in Research” (Пермь). Presentation: Оценка стоимости бренда на основе модели потребительского выбора на рынке чая

Publications6

Timetable for today

Full timetable