• A
  • A
  • A
  • АБВ
  • АБВ
  • АБВ
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
Владение языками
английский
испанский
немецкий
Контакты
Телефон:
8-495-531-00-00 доб 26279
Электронная почта:
Адрес: г. Москва, ул. Шаболовка, д. 28, стр. 2, каб. 2220
Расписание
Присутственные часы
По предварительной договоренности
Руководитель
Ребязина В. А.
Версия для печати

 

Нашли опечатку?
Выделите её, нажмите Ctrl+Enter и отправьте нам уведомление. Спасибо за участие!
Сервис предназначен только для отправки сообщений об орфографических и пунктуационных ошибках.

Преображенская Елена Сергеевна

  • Начала работать в НИУ ВШЭ в 2021 году.

Образование

2004

Специалитет: Московский государственный университет им. М.В. Ломоносова, специальность «География», квалификация «Географ, переводчик английского языка»

Учебные курсы (2021/2022 уч. год)

Учебные курсы (2020/2021 уч. год)

Destination Мarketing (Магистратура; где читается: Высшая школа бизнеса; 2-й курс, 1, 2 модуль)Анг

Опыт работы

March, 2014 – present 

Amarcom LLC, CEO

• General management of the company 

• Planning and development of the MarCom strategy in a long and short terms 

• Development of creative concepts of PR and Marketing acivities 

• Monitoring and analysis of market trends 

• Media planning, managing marketing budget and ensuring its efficiency 

• Developing and maintaining effective relationships with clients, partners and service providers 

 

June, 2012 – February, 2014

Moscow government, Department of culture

BCI Moscow Polet, Head of PR Department

• Creative development of PR campaign of the projects 

• Planning, organizing and conducting festivals, fairs and exhibitions 

• Maintaining of media relations and PR support of the projects 

• Co-branding and cross-marketing conducting 

• Writing materials and preparing: local press releases, presentations and speeches, fact sheets, interviews and articles

April 2008 — May 2012

Megapolis Tours (Kuoni Group Russia), Head of PR Department

• Planning and development of the MarCom strategy in a long and short terms 

• Analysis of market trends and a regular review of competitors’ marketing activities 

• Coordination of media planning, managing marketing budget and ensuring its efficiency 

• Developing of ATL and BTL activities. Planning and organizing media events, B2C and B2B events 

• Developing and maintaining effective relationships with media 

 

May 2006 — March 2008

Marketing Communications Agency Megamarketer, Project manager

Travel segment

• Communications with clients: carry on negotiations, presentations, meetings 

• Management of the projects: schedule, stages, coordination of contractors and suppliers, communications with partners 

• Brief processing, marketing and business proposal development 

• Developing and realizing MarCom projects: AD and PR campaigns, BTL projects, event marketing, media planning, etc. 

• Development of the brand visual concept, brand books, design 

• Planning and organizing press-trips, leader-trips and road shows 

 

October 2004 — April 2006

Travel operating company UTE Megapolus Group, Marketing manager

• Planning, organizing and conducting company’s participation in the main road shows and fairs 

• Coordination of media planning and marketing budget 

• Writing and preparing PR-materials 

• Managing of marketing and POS materials, uniform and gift production

Расписание занятий на сегодня

Полное расписание