• A
  • A
  • A
  • АБВ
  • АБВ
  • АБВ
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта

Стратегии, барьеры и факторы включения цифровых средств обучения в образовательный процесс учителями начальных классов

Приоритетные направления развития: гуманитарные науки
2020
Подразделение: Центр образовательной политики

Публикации по проекту:


Bettinger E., Fairlie R. W., Kapuza A., Kardanova E., Loyalka P., Zakharov A. Does EdTech Substitute for Traditional Learning? Experimental Estimates of the Educational Production Function / National Bureau of Economic Research. Series NBER Working Paper 2020. No. 26967. doi
Kapuza A. How Concept Maps with and without a List of Concepts Differ: The Case of Statistics // Education Sciences. 2020. Vol. 91. No. 10(4). P. 1-13. doi
Adamovich K. REGIONAL DIFFERENCES IN STUDENTS' READING, MATHEMATICS AND SCIENCE OUTCOMES ON PISA 2018 IN RUSSIA, in: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, 6th-7th July, 2020: EDULEARN20 Proceedings / Ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Valencia : IATED Academy, 2020. doi P. 6913-6919. doi
Adamovich K. EDUCATIONAL TRAJECTORIES OF RUSSIAN SCHOOL STUDENTS AFTER 9TH GRADES BETWEEN 2000-2014: TYPES OF REGIONAL SITUATIONS, in: INTED2020 Proceedings. 14th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. 2-4 March, 2020.. IATED, 2020. doi P. 4696-4702. doi
Adamovich K. SPATIAL DIFFERENCES IN ACCESS TO SCHOOL RESOURCES, EDUCATIONAL TRAJECTORIES, AND ACADEMIC RESULTS AFTER 9TH AND 11TH GRADES: MULTILEVEL ANALYSIS ON RUSSIAN DATA, in: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, 6th-7th July, 2020: EDULEARN20 Proceedings / Ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. Valencia : IATED Academy, 2020. doi P. 6920-6924. doi
Колыгина Д. И., Капуза А. В. Сопротивление переменам среди учителей начальной школы как фактор использования ими ИКТ // Мониторинг общественного мнения: Экономические и социальные перемены. 2020. № 4. С. 424-444. doi