• A
  • A
  • A
  • АБB
  • АБB
  • АБB
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
Версия для слабовидящихЛичный кабинет сотрудника ВШЭПоискМеню

Стратегии, барьеры и факторы включения цифровых средств обучения в образовательный процесс учителями начальных классов

Приоритетные направления развития: гуманитарные науки
2020
Подразделение: Центр образовательной политики

Публикации по проекту:


Bettinger E., Fairlie R. W., Kapuza A., Kardanova E., Loyalka P., Zakharov A. Does EdTech Substitute for Traditional Learning? Experimental Estimates of the Educational Production Function / National Bureau of Economic Research. Series NBER Working Paper "-". 2020. No. 26967. 
Колыгина Д. И., Капуза А. В. Сопротивление переменам среди учителей начальной школы как фактор использования ими ИКТ // Мониторинг общественного мнения: Экономические и социальные перемены. 2020. № 4. C. 424-444. doi
Adamovich K. EDUCATIONAL TRAJECTORIES OF RUSSIAN SCHOOL STUDENTS AFTER 9TH GRADES BETWEEN 2000-2014: TYPES OF REGIONAL SITUATIONS, in: INTED2020 Proceedings. 14th International Technology, Education and Development Conference Valencia, Spain. 2-4 March, 2020..: IATED, 2020. С. 4696-4702. 
Adamovich K. REGIONAL DIFFERENCES IN STUDENTS' READING, MATHEMATICS AND SCIENCE OUTCOMES ON PISA 2018 IN RUSSIA, in: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, 6th-7th July, 2020: EDULEARN20 Proceedings. Valencia : IATED Academy, 2020. С. 6913-6919. 
Adamovich K. SPATIAL DIFFERENCES IN ACCESS TO SCHOOL RESOURCES, EDUCATIONAL TRAJECTORIES, AND ACADEMIC RESULTS AFTER 9TH AND 11TH GRADES: MULTILEVEL ANALYSIS ON RUSSIAN DATA, in: 12th International Conference on Education and New Learning Technologies, 6th-7th July, 2020: EDULEARN20 Proceedings. Valencia : IATED Academy, 2020. С. 6920-6924.