Have you spotted a typo? Highlight it, click Ctrl+Enter and send us a message. Thank you for your help! To be used only for spelling or punctuation mistakes.
2nd year of study Approved topic of thesis: Influence of corporate marketing communications on employees’ loyalty and a company’s HR brand Academic Supervisor :Ойнер Ольга Константиновна
Economy of impressions: museum, event, tourism management (2021-22)
Economy of impressions: museum, event, tourism management (2022-23)
Conferences
2023
Международная научная конференция студентов, аспирантов и молодых учёных «Ломоносов-2023» (Москва). Presentation: Изучение особенностей внутренних корпоративных online-мероприятий и их эффективности, как инструмента системы внутренних коммуникаций
XII Международный конкурс научных работ студентов и аспирантов (Москва). Presentation: Роль внутренней коммуникации в результатах сотрудников — обзор и направление
3-я Всероссийская научно-практическая конференция с международным участием «Актуальные направления повышения доходности социальных и бизнес-проектов - 2023» (Москва). Presentation: ЦИФРОВЫЕ КАНАЛЫ ВНУТРЕННИХ КОММУНИКАЦИЙ: ВЛИЯНИЕ ВНУТРЕННИХ ОНЛАЙН-МЕРОПРИЯТИЙ НА УДОВЛЕТВОРЕННОСТЬ СОТРУДНИКОВ
45th EBES Conference - Budapest (Будапешт). Presentation: The Role of Internal Communication on Employee Loyalty - A Theoretical Synthesis
IMC 2023 - Bucharest (Бухарест). Presentation: The Role of Internal Communication on Employee Outcomes – A Review and Direction
Academy of International Business Middle East & North Africa 2023 Annual Conference (Рабат). Presentation: Conceptualizing Knowledge Inertia: A New Construct to Explore Various Non-sharing Behaviors of Knowledge