• A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site
Language Proficiency
English
Contacts
Phone:
8-495-531-00-00
26279
Address: 26 Shabolovka Ulitsa, Building 2, room 2220
Timetable
ORCID: 0000-0002-4486-2249
ResearcherID: A-1009-2008
Google Scholar
online - по договоренности
Supervisor
V. A. Rebiazina
Printable version

 

Have you spotted a typo?
Highlight it, click Ctrl+Enter and send us a message. Thank you for your help!
To be used only for spelling or punctuation mistakes.

Nadezhda Antonova

  • Nadezhda Antonova has been at HSE University since 2020.

Education

2016

Master's
HSE University

Awards and Accomplishments

Courses (2023/2024)

Courses (2022/2023)

Marketing (Bachelor’s programme; Graduate School of Business; 1 year, 3, 4 module)Rus

Courses (2021/2022)

Marketing (Bachelor’s programme; Graduate School of Business; 1 year, 3, 4 module)Rus

Courses (2020/2021)

Courses (2019/2020)

Project Seminar (Bachelor’s programme; Graduate School of Business; 1 year, 3, 4 module)Rus

Publications8


Conferences

  • 2023
    1-я Международная Евразийская конференция по маркетингу (Санкт-Петербург). Presentation: ФАКТОРЫ, ФОРМИРУЮЩИЕ НАМЕРЕНИЕ ИСПОЛЬЗОВАТЬ СЕРВИСЫ СОВМЕСТНОГО ПОТРЕБЛЕНИЯ В СТРАНАХ ЕВРАЗИИ: РЕЗУЛЬТАТЫ МЕТА-АНАЛИЗА
  • 2022
    Emerging Markets Conference 2022 (EMC 2022) (Москва). Presentation: Выявление факторов развития потребительского доверия в условиях неопределенности на примере молодого поколения
  • 2021

    ХХll Апрельской международной конференции по проблемам развития науки и общества (Москва). Presentation: «Выявление факторов участия пользователей в экономике совместного потребления для повышения конкурентоспособности сервисов совместного потребления: многоуровневый подход»

  • «Ломоносовские чтения» 2021 ЭФ МГУ (Москва). Presentation: «Роль коммерческих платформ совместного потребления в развитии цифрового потребления в России»
  • 2020

    DTGS-2020 – Digital Transformation & Global Society. Presentation: «The Younger Generation Collaborative Consumption Adoption Factors: Empirical Evidence from the Russian Market»

  • 2019
    VII Международная научно-практическая конференция Гильдии Маркетологов и РЭУ им. Г.В. Плеханова «Маркетинг России» (Москва). Presentation: «Поведение потребителей поколения Z в экономике совместного потребления в России»

Timetable for today

Full timetable