• A
  • A
  • A
  • ABC
  • ABC
  • ABC
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Regular version of the site

Marketing Segmentation of the Lazy Robin Charity Internet Service Users

Student: Kurenkov Vladislav

Supervisor: Vera Alexandrovna Rebiazina

Faculty: Graduate School of Business

Educational Programme: Management (Bachelor)

Year of Graduation: 2018

Сегментация пользователей компания Ленивый Робин. Работа делится на две части. Первая часть является теоретической, и состоит из трех глав, которые последовательно раскрывают теоретические и практические основы сегментации потребителей (как в общем, так и применительно к нашему кейсу благотворительного интернет сервиса). Вторая часть практическая, и включает в себя три главы, охватывающие описание сервиса, а также методологию, результаты и практические выводы исследования по сегментации пользователей Ленивого Робина.

Student Theses at HSE must be completed in accordance with the University Rules and regulations specified by each educational programme.

Summaries of all theses must be published and made freely available on the HSE website.

The full text of a thesis can be published in open access on the HSE website only if the authoring student (copyright holder) agrees, or, if the thesis was written by a team of students, if all the co-authors (copyright holders) agree. After a thesis is published on the HSE website, it obtains the status of an online publication.

Student theses are objects of copyright and their use is subject to limitations in accordance with the Russian Federation’s law on intellectual property.

In the event that a thesis is quoted or otherwise used, reference to the author’s name and the source of quotation is required.

Search all student theses