• A
  • A
  • A
  • АБВ
  • АБВ
  • АБВ
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
ФИО студента
Название работы
Руководитель
Факультет
Программа
Оценка
Год защиты
Бадышева Анастасия Владимировна
The Comparison of Internet-Marketing Strategies in Different Market Fields
Менеджмент
(Бакалавриат)
2018
Subject of the Research - internet marketing strategies and tools

The object of the study - Tempo Company (New York, USA)

The purpose of the study is to analyze marketing strategies, to identify differences in online marketing for B2C and B2B markets.

Objectives of the study:

• recognition of the importance of the marketing strategies for the business in general, their key role in business' success;

• overview of the key elements of internet marketing, the definition of the strategy and analysis of the current situation;

• analysis of the differences in marketing strategies for different market segments.

The structure of the work is represented by six chapters, a conclusion, and references.

In Chapter 1, the value of the subject is explained and justified. As of today, online marketing represents an important element that has a great impact on the profitability and efficiency of the business.

Chapter 2 is devoted to the theoretical foundations and methods of conducting research.

Chapter 3 provides an overview of the modern elements (tools) of the internet promotion and digital marketing, their relevance and effectiveness in the process of building a marketing strategy.

Chapter 4 contains an analysis of the digital marketing planning and framework, as well as information about key elements of the structure.

Chapter 5 contains company's introduction, as well as analysis of the current situation in digital marketing strategy and SWAT.

Chapter 6 represents an analysis of the differences in marketing planning for e-commerce and web development services. This chapter also finds a potential of using additional marketing tools and tactics for more effective promotion of goods and services of the company.

The final part represents the results of the analysis and their potential benefits for other small businesses operating in different market segments.

Выпускные квалификационные работы (ВКР) в НИУ ВШЭ выполняют все студенты в соответствии с университетским Положением и Правилами, определенными каждой образовательной программой.

Аннотации всех ВКР в обязательном порядке публикуются в свободном доступе на корпоративном портале НИУ ВШЭ.

Полный текст ВКР размещается в свободном доступе на портале НИУ ВШЭ только при наличии согласия студента – автора (правообладателя) работы либо, в случае выполнения работы коллективом студентов, при наличии согласия всех соавторов (правообладателей) работы. ВКР после размещения на портале НИУ ВШЭ приобретает статус электронной публикации.

ВКР являются объектами авторских прав, на их использование распространяются ограничения, предусмотренные законодательством Российской Федерации об интеллектуальной собственности.

В случае использования ВКР, в том числе путем цитирования, указание имени автора и источника заимствования обязательно.

Расширенный поиск ВКР