Магистратура
2023/2024
Семинар наставника
Лучший по критерию «Полезность курса для Вашей будущей карьеры»
Лучший по критерию «Полезность курса для расширения кругозора и разностороннего развития»
Лучший по критерию «Новизна полученных знаний»
Статус:
Курс обязательный (Управление бизнесом в глобальных условиях)
Направление:
38.04.02. Менеджмент
Кто читает:
Факультет менеджмента (Нижний Новгород)
Где читается:
Факультет менеджмента (Нижний Новгород)
Когда читается:
2-й курс, 1-3 модуль
Формат изучения:
без онлайн-курса
Охват аудитории:
для своего кампуса
Преподаватели:
Креховец Екатерина Владимировна
Прогр. обучения:
Управление бизнесом в глобальных условиях
Язык:
английский
Кредиты:
6
Контактные часы:
16
Course Syllabus
Abstract
The mentor's seminar is the basis of the educational program, as it helps to build the student's individual learning path. Coaching sessions and training at the beginning of the program will help students formulate their individual development goals for the two years of study on the program. Together with academic mentors, elective disciplines, additional inter-campus courses and disciplines from other educational programs (mago-lego) will be selected in accordance with the current level of knowledge and the goals of the career development of each student. In addition, proposals from partners about internships, competitions, seminars and other events on the topics of the program will be received individually.
Course Contents
- Familiarization with individual education plan and development individual goals
- Practical workshops
Assessment Elements
- home assignmentHome assignments are evaluated as an annual mark for every year period. From 0 to 10 points.
- report
- thesis
Interim Assessment
- 2022/2023 4th moduleThe annual mark for the module
- 2023/2024 3rd module0.3 * home assignment + 0.3 * report + 0.4 * thesis
Bibliography
Recommended Core Bibliography
- Организация научно-исследовательской работы студентов (магистров) : учеб. пособие, Кукушкина, В. В., 2011
Recommended Additional Bibliography
- Welch, C., & Marschan-Piekkari, R. (2004). Handbook of Qualitative Research Methods for International Business. Cheltenham, UK: Edward Elgar Publishing. Retrieved from http://search.ebscohost.com/login.aspx?direct=true&site=eds-live&db=edsebk&AN=473073